Witamy w detalicznym sklepie internetowym Fabian's Style!

Zwroty i reklamacje

W Fabian's Style chcemy, abyś był w pełni zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić zakupione produkty, masz prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z obowiązującym prawem konsumenckim. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat procedury zwrotów.

Prawo do Odstąpienia od Umowy

  1. Termin na Zwrot:

    • Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Jak Odstąpić od Umowy:

    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem). Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się poniżej, ale nie jest to obowiązkowe.

Procedura Zwrotu

  1. Wypełnij Formularz Zwrotu:

    • Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu, dostępny tutaj. Możesz również napisać własne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zawierające wszystkie wymagane informacje.
  2. Zapakuj Produkt:

    • Upewnij się, że zwracany produkt jest w stanie nienaruszonym, nie nosi śladów użytkowania i jest zapakowany w oryginalne opakowanie. Do paczki dołącz dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu.
  3. Odeślij Produkt:

    • Odeślij produkt na adres: Zaosie 58, 97-225 Ujazd.
    • Koszt odesłania produktu ponosi Klient. Zalecamy skorzystanie z opcji śledzenia przesyłki, aby upewnić się, że paczka dotrze do nas bez problemów.

Zwrot Płatności

  1. Czas Zwrotu Płatności:

    • Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu produktów lub dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  2. Forma Zwrotu Płatności:

    • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.